Lord, i'm amazed by You. Happy Good Friday, anyway :):):)

| Friday, April 22, 2011 | |
Your love was really amazed me, Dad. I'm Yours. You're mine. And i really proud for this, i'm feeling so lucky to having a chance like this. Seriously.

Oke, hari ini Jumat Agung. Ya, kaya apa yang orang bilang, Agung. Agung banget! Tuhan udah mati buat kita, berkorban buat kita semua, kita yang berdosa, Dia yang tanggung. Ini bukan berarti kita bisa seenaknya aja buat dosa. Ini salah total.
"Karena semua orang telah berbuat dosa dan telah kehilangan kemuliaan Allah, dan oleh kasih karunia telah dibenarkan dengan cuma-cuma karena penebusan dalam Kristus Yesus" Roma 3:23-24

Pas tadi di Gereja, dikasih liat film The Passion of The Christ, gatau mesti bilang apa. Bisanya nangis doang. Ngeliat film yang kaya gitu, Tuhan Yesus yang disiksa sampe segitunya, dicambuk, dikasih mahkota duri, disuruh pikul salib yang beratnya gatau kaya apa, dipaku tangan sama kakinya. Tuhan kita semua ini berdosa banget:( ga layak sebenernya buat ngomong sama Tuhan. Tapi, Tuhan rela ngelakuin semua ini, buat kita semua. Balik lagi sama kita, kita mau ngehargain karya terbesar dalam hidup setiap kita, atau kita mau menyalibkan Tuhan Yesus buat yang kedua kalinya? Ini bukan masalah ikut-ikutan atau apa, ini masalah pribadi kita sendiri. Tuhan udah bener-bener baik sama kita semua.

2 comments:

milecar Says:
October 6, 2013 at 4:27 PM

This is terribly nice article for best cleansing carpet that i used to be trying from lasting. once cleaning carpet in Ocala, Lady Lake, or The Villages, Florida we tend to strictly follow the IICRC's tips. The IICRC is that the internationally recognized authority on carpet cleansing. employing a non IICRC certified firm might void your carpet guarantee.

Florescaroly Says:
November 2, 2013 at 4:22 AM

"Leading Carpet Cleaner in Ocala are taught to make the carpet dry ASAP. The longer the carpet is wet the longer it has to attract dirt and disrupt your life.

Many people expect the carpet to dry in 24 to 48 hours. We however are crushed if it takes more than 8 hours to dry. Sometimes our steam carpet cleanings dry in as little as 4 hours!
"

Post a Comment